Fett

Fett bra!
Min inställning till slang vet Ni sedan tidigare och har Ni missat det så finns texten några scroll söderut.
Fett i övrigt lägger jag inte så stor vikt vid (Missa inte ordvitsen, humorbefriade kräk)
Jag är helt ointresserad av diverse dieter, kaloriräkning, förbrännande träning och allt vad det heter.
Faktum är att det är vinter och fett värmer!

Lägg ner alla försök att tappa vikt enbart för att skönhetsidealet säger att du är för tjock.
Ska du träna så gör det för att det är roligt och för att du mår bättre av att röra lite på dig.



Kommentarer:
Postat av: Pillan

HA HA HA, jag är minsann inte ett humorbefriat kräk. Fett är mysigt att ta på, och det värmer bättre än alla underställ i världen nu i vinter!

2005-12-07 @ 19:57:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits