Förbannad

Juldagen... humöret har sjunkit ännu några grader.
Öppnade första julklapparna runt sju igår morse och idag får jag skit för att jag la mina 1000 spänn jag fick på vardagsrumsbordet och inte någonstans där absolut ingen annan kunde sno åt sig dem.
Hur jävla misstänksam måste man egentligen vara?
Inte fan hade jag räknat med att de pengarna skulle bli stulna i mitt eget hus, av egna familjemedlemmar.
Grattis Putte till en extra inkomst på 1000 kronor denna månad.

"Julen är en tid då man ska ta sig tid att umgås med familjen [...]"

I helvete heller. Ingen skulle bli gladare än jag om den ungen försvann spårlöst.
Ni kan prata på om syskonkärlek om det är vad ni tror detta är.
Den känsla som beskriver vår relation bäst är hat.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits