Livslust ?

Vill ni veta vad jag helst av allt skulle vilja göra nu och några veckor framöver?
Gå under jorden, försvinna från allt bara för ett tag. Slippa känna något som helst ansvar, kunna slappna av ordentligt, bara lata mig och läsa en riktigt bra bok (eller tio)
Det vore skönt, man att välja den rätta vägen är inte alltid rätt och det har jag faktist förstått nu.

Var på OK/Q8 förut och skulle hyra film med gänget. När ingen ville hyra Liftarens Guide till galaxen så blev jag ytterst upprörd och köpte den istället. Ytterst smart köp med tanke på min tunna ekonomi den här månaden. Med andra ord hoppas jag att den är bra.

Imorgon gör jag aboslut ingenting förrän klockan 18.45 då mina brudar har träning. Vore inte fel med ett litet möte med Pernilla, har lite tankar att delge den kvinnan.
Ska dock hinna med att tvätta 3-4 maskiner, städa, plugga och ta ett långt bad också. Men lite tid finns det säkerligen över.

Nyfärgat hår har jag dagen till ära, en brun nyans som inte gör någon större skillnad mot förut om man bortser från utväxten som inte längre existerar.

Klockan är nu närmare halv tre och jag tänker köra ut Lillebror och hans vän ur mitt rum nu. Det är dags för mig att sova.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits