Dynga

Min engelska är verkligen körd i botten. Ska redovisa imorgon och har precis skrivit klart arbetet.
(Nej, det är inte så mart att börja med arbetet kvällen innan när man vet att det är ett ämne man har svårt för och Ja, jag försöker lära mig att planera)
Förhoppningsvis hinner jag träffa på Pernilla under förmiddagen så hon hinner titta igenom fanskapet, annars är risken stor att det blir ännu en frånvarotimme i mitt register.

I övrigt så är det Harry Potter och Thai som gäller imorgon. Ser fram emot en riktigt lyckad fredagkväll med andra ord.

Bulgarien-planering sker hos Josefina på lördag efter 17.00 och med tacobuffé. Förhoppningsvis så kommer vi fram till något vettigt och kan beställa resan redan under nästa vecka.

Hur mycket lönen ligger på den här månaden ska bli mycket spännande att se, jag har nämligen en hel del grejer som jag måste lägga pengarna på och räcker de inte så ligger jag risigt till.

Dags för att somna in några timmar nu. Så man är lite utvilad inför den mycket spännade Geografi-lektionen som äger rum det första som händer imorgon. Hmf.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits