Martes.

Dagens skolgång ska vi inte diskutera, den har legat på is. Enda gången jag ens satte min fot i byggnaden idag var runt fyratiden då veckans elevrådsmöte ägde rum.
Pernilla och jag började genast fiffla med skoltröjorna och andra smågrejer. Något vi helt glömde bort var dock succé-gruppen. Vad den biten innebär överlåter jag antingen till Pernilla att förklara eller så tar jag det själv vid ett senare tillfälle.

Antikdeckarna är slut för säsongen, det är ju så man kan gråta blod.

Körde hem från Pernilla idag, gick helt lysande fram tills att min käre far tyckte att jag skulle köra in bilen i garaget. Då parkerade jag, stängde av och gick ur. Parkering får pappa sköta själv än så länge. Kan sträcka mig till att ställa mig i en ruta när det inte är några bilar runt omkring, det är rena barnleken.

Pepparkaksdeg i all ära, men man blir jävulskt törstig.

Örebro imorgon, kan komma att bli kaosartat, det visar sig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits