Effektiv

När jag väl kom igång igår hann jag med en hel del. Med hjälp av Negern så städades min andra gaderob och den ska jag idag flytta över lite saker till från den ständigt överfulla klädgaderoben, kan bli spännande.
Har en ny inköpslista på mer eller mindre roliga saker att köpa:

 Gardinstång
 Fotoalbum
 Spegel
 Lampa
 Gardiner

Utökar listan något:

Sophink
Jacka
Kontantkort



Började denna vecka med ett styrkepass och lite mjukfotboll, ruskigt roligt faktist. Efter det dubbeltimme i ledarskap, den blev lite okoncentrerad efter att en klasskamrat med mindre bra kunskaper i Svenska envisats med att ha åsikter och försöka framföra dem hela tiden. "Det är inte bra för överlevningen" , bra jobbat!
Sammanfattningen till spanskaprovet är på god väg och min jobbtid på lördag är bortbytt. Med andra ord kommer jag kunna coacha då. Det ser lite värre ut för min egen match på söndagen, antagligen vill ingen jobba 11-19.

Inte en omgång sjuan på hela dagen, det måste vara första gången.
Pernilla den jävla klanten hälde ut en halv mini-meal i cafeterian så jag luktar sur yogurt om händerna och det går inte att få bort. Tack kompis!

Vackert väder och vackra färger ute idag, man blir nästan på gott humör.

Den 21 December fyller Lövet 17 och det är viktigt att inte glömma bort, står numera uppskrivet över nästan två sidor i min almanacka

Jaja, nu är det bara 45 minuter kvar, hinner göra en diskussionsuppgift med mig själv och sortera lite papper.
Ha det bra och rör på fläsket! :) //Petra


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits