O härliga tisdag.

Sämst!
Dagens lögn:

Lärare, utan namn: "Hola Petra, qué tal?"
Jag, Med namn: "Hola, Estoy muy bien. Y tú?
Lärare: "Bien bien, var var du imorse?"
Jag: "På sjukhuset och kollade knät"
Lärare: "Oj, var dte något allvarligt?"
Jag: "Nej, lite uttäjnda ledband, men jag börjar vänja mig"
Lärare: "Jaha okej, det var bra det då"

Ledband? Jag börjar bli läskigt bra på att komma på blixtsnabba undanflykter när jag försovit mig.
Tyvärr ska jag krångla till det också så de låter värre och värre hela tiden, innan jag går ur trean lär jag ha både cancer och ha bevittnat ett mord.

Träningsvärk överallt, tre halvtunga pass blir som en fysträning på två timmar och det känns i kroppen vill jag säga. Skulel ni få för er att prova så ät mat, annars överlever ni inte veckan.

Ciao! //P


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits