Sounds of fear

Jag fylls av hatkänslor inför min bror, han har absolut ingenting innanför pannbenet och det börjar bli otroligt frustrerande.

Funderar starkt på att springa en sväng. Ett varv på lida skulle göra mig gott. Men det orkar jag nog inte med idag så jag antar att jag sover en stund fram till F91 träningen istället.

Kulturmötesdag i skolan imorgon. Börjar med en förkortad idrottslektion, föreläsning om något inom idrott (har inte riktigt snappat upp vad), lunch, sen ska man klippa och klistra eller något åt det hållet. Är inte säker på vad jag skrev upp mig i för grupp.

Lördagskvällen blev lyckad. Jag albin och Skoog var hos Mattias.
Började med god mat och resten av kvällen gick i princip ut på ölspel, vattenpipa och inte så mycket mer.
Sen sov man gott. Blev en del att städa idag innan Lisa kom och hämtade upp oss.

Spanska vore klokt att läsa nu, men jag är inte säker på om det kommer hjälpa något.

Denna vecka ska jag inte missa någon lektion och dessutom ska jag hitta mina matteböcker. Målet är satt och målet skall uppnås, önska mig lycka till för all del!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits