Jordens tröttaste människa?

Finns det någon som, med mig, kan berätta för omvärlden hur trött man blir av dåliga blodvärden kombinerat med pollenmedicin?

Slöt mina ögon och somnade innan tolv igår och vaknade upp klockan två idag. Väckarklockan? Det är min mobil och min bärbara telefon (Med min morgontrötthet räcker det inte med en) De ringde var 10e minut hela morgonen utan att jag vaknade, då är man inte pigg kan jag tala om.

Nu ska jag iallafall släpa mig iväg till jobbet några timmar. Måste packa sen ikväll också. Jag hatar att packa!

Kommentarer:
Postat av: Elin

Vadå hatar att packa, du är ju packningens överman. Grym, 1 timme innan avgång.

2006-04-20 @ 15:23:56
Postat av: Tilda.

Sjukskriva sig från jobbet vore kanske en idé?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits