Modeblogg?

Jag avskyr. Avskyr. Alla dessa modebloggar som figurerar överallt. Det är samma stil på alla, inget eget och inget vågat. Någon kanske har ett lite bredare skärp i midjan eller har budget-shoppat en väska istället för att köpa en svindyr märkestrunk, det är all spänning man får.

Skrev rubriken först och sen gick det utför, det var inte detta jag skulle skriva om...

Retade jag upp alla flickor med stil nu?

Hoppas inte det. Jag behöver nämligen hjälp.

På lördag skall jag, tillsammans med ordföranden, vara föreningens ansikte utåt och ta emot en summa pengar som vi fått för att utveckla damverksamheten. Massor av höga höns kommer att vara där och vi kommer även att äta en fin middag.

Vad tar man på sig? Jag vill göra ett gott intryck utan att vara alltför uppklädd.



Kommentarer:
Postat av: stepfucced

Jag håller med dig, fullt ut. Jag är omringad av Ebba von Sydow-kopior där jag bor också. Tror hennes fanclub ligger alldeles bredvid mitt hus;) Men som sagt, är också grymt trött på dessa modebloggar som är lika roliga att se på och läsa som de döda flugorna i mitt fönster. Sorgligt och tragiskt med andra ord. Din blogg gillar jag, dock :)

2006-04-08 @ 02:01:18
Postat av: Malin

En kostym är aldrig fel. Är man äldre än tjugofem är funkar det inte med jeans och dylikt. En vit skjorta och kostymbyxr eller liknande skulle också kunna funka. Det är fint men inte för uppklätt. Glöm inte att ha några mörka skor. Inga gympadojor i sikte..
lycka till!

2006-04-16 @ 09:57:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits