Oboy!

Vilket vackert väder, solen skiner idag.

Ska snart ge mig ut i vårsolen för en promenad, den lär väl försvinna precis lagom tills jag satt min fot utanför dörren tyvärr. Halft handikappad som jag för tillfället är  (mp3n ligger batterilös hemma hos familjen Karlsson) så måste jag dock vänta in
Negern innan jag ger mig iväg. Det är ju ofantligt tråkigt att vandra ensam.

Skrev en veckoplanering för ett par dagar sen, det jag har kvar att göra är: Allt som är förbannat tråkigt.
Skoljobben med andra ord.

Spanska - Spaniens språk och folkslag, med en sammanfattning på spanska.
Geografi - Min betraktelse av södermanland
                 - Frostsprängning  
                 - 2 stenciler
Engelska - Valfri inlämningsuppgift från boken
Projektarb.- Pappret som ska in.

Känner mig småstressad, men en promenad jinner man alltid med och eventuellt poker senare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits