Veckoplanering.

Kort vad jag måste hinna göra varje dag för att hinna med allt medans årets påsklov fortfarande existerar.

Onsdag
Springa en runda.
Jobba 15-20.
Städa rummet. (& resten av huset ifall jag bestämmer mig för att släpa hit folk på torsdagen) 
Umgås med Emelie.

Torsdag
Jobba 8.30-16.
Förfest hos Holm 16-18.
Innebandymiddag 18-20.
"Mellanfest"
Innebandyfesten 22-

Fredag
Skriva spanskauppsats
Jobba 14-21.15
Fira Elin 21.15 -

Lördag
Jobba 10-15
Plugga geografi
Krogen med Karlsson

Söndag
Mer geografi, restuppgifter.
Engelskan
Träna F91
Springa en runda.

Måndag
Allt överblivet skolarbete.

Måste med andra ord upp skapligt imorgon. Får knata mig upp innan klockan slagit tio. Kommer vara trött som en gås, men det går över. Som ni säkert lagt märe till finns inga luckor över till bakfylla förrän på söndagen. Denna helg kommer med andra ord bli brutal.


Kommentarer:
Postat av: Elin

Nu har rätt, helgen kommer bli ruskigt brutal. Men vi får göra den värt det =) Vi skiter i VIP grejen, det verkar så segt att sitta där och hänga. Vi kalasar ändå. Hoho! Puss

2006-04-12 @ 10:11:54
Postat av: Elin

Och självklart är det DU som har rätt. inte nu.

2006-04-12 @ 10:12:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits