Back on track

Någon längre resume av resan får ni vänta lite på, känner att orken tryter och jag har ännu inte fått upp kameran ur väskan (föga konstigt, kom hem för ungefär en timme sedan)

Några saker i vardagen som vi kan skatta oss lyckliga över:
1. Gott kaffe
2. God Mjölk
3. "Riktigt" Alfabet
4. Mysigt toapapper
5. Drickbart rinnande vatten
6. Lösviktsgodis
7. Bristen på inkastare

Däremot så kan man gråta en tår över:
1. Klimatet
2. Svenskars kyliga sätt
3. Sourcream & cheeschipsen som gått ur det svenska sortimentet
4. Min uppsvullna vrist (kanske inte passar in riktigt, men ska du endå vara negativ och nere så kan du likagärna lida lite med mig tycker jag)

Kommentarer:
Postat av: Tilda

chipsen. seriöst borta=? eller typ, borta från ica?
välkommen hem :)(

Postat av: Petra

De tillverkas inte i Sverige längre. Hittar du dem någonannanstans så är de importerade och då får du tala om för mig var, jag älskar dem!

2006-08-17 @ 11:31:14
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Tilda

William med. han är upprörd. Lillebror kommer att få ett "break down", har inte vågat informera honom än ;)

2006-08-18 @ 21:42:23
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits