Träning och middag

Konditionen är under all kritik det måste erkännas. Våran träning på två timmar idag var en ren plåga. Lyckades sträcka baksida-lår redan på uppvärmningen. Bara en lätt sträckning dock så det var inte värre än att det gick att fortsätta. Trött som en bäver redan efter 45 minuter.

Middagen var mys. Tacos är alltid gott och bland trevliga människor så kan det inte slå fel.

Thessjäveln ska flytta till Borås. Jag är sur. Min back-kompanjon sviker. Dessutom har man få att snacka skit med kvar nu.

Cupen i Norrköping kan inte bli annat än katastrof. Så otränad som jag är nu har jag aldrig spelat en match förut och nu är det tre på en helg som gäller. Man får se det som grov konditionsträning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits