Två dagar bakom låsta dörrar.

Allting har rullat igång snabbare än någonsin. När man sitter i skolcafeterian med sin kopp kaffe så känns det nästan som om man aldrig gått därifrån. Jag hade uppskattat några veckors ledighet till, men nu får man ta det för vad det är.

Projektarbetet har börjat rulla igång och det känns redan som om vi kommit en liten bit på väg. När vi tagit bilderna på styrelsen i vårt företag så länkar jag till vår blogg. Eftersom man numer inte behöver skriva loggbok för hand så är det där som all fakta kommer dyka upp.

Nya naturkunskapsläraren vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om, måste låta det gå några lektioner. Nyexaminerad och smått förvirrad är hon iallafall. Under presentationen glömde hon tala om vad hon hette. Fast jag tror faktist att jag kan uppskatta den här människan, idag var hon förmodligen bara nervös. Det är inte omöjligt att hon hört vad min klass kan åstakomma för rabalder.

Börjar jobba om 50 minuter så det är dags att lokalisera utmunderingen och städa undan lite disk.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits