Eskilstuna tur & retur

Sen igår kväll  har jag varit i Josefinas lägenhet och tagit det lungt. Snart ska vi släpa oss ut på stan och handla lite smått och gott. Jag är på jakt efter lite skor, tjocka strumbyxor och långa strumpor.
Prioritet ett är dock en kaffe för att vakna till. Josefina hade bara snabbkaffe och jag är sjukt sugen på en riktigt god varm kopp svart. I övrigt har jag hunnit bli uppretad över ett sms, lyckats blöta ner hela badrummet & glömt varenda medlemskort hemma. Det är väldigt smart av mig. Verkligen.

Ikväll är det fys+hall med damlaget som gäller.
Jag ska även försöka få någon klarhet över om det kommer ner någon och håller i F91 imorgon eller om jag ska göra det. Just nu är allt en gåta för mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits