Juldagen och allt vad det innebär.

Idag är ännu en påtvingad fetdag, ungefär som valborg, dessa har jag aldrig uppkattat. Eftersom det aldrig är så folktätt på krogen som under juldagen så valde jag att ägna kvällen åt film och skinkmackor tillsammans med Emelie. Himla trevligt. Jag har kommit på att jag faktiskt är ledig en av dagarna i veckan. Minns inte vilken, men under den dagen så ska jag ta mig till Eskilstuna och handla nyårsoutfit.
Egentligen så är syftet att jag ska växla till mig några pund på Forex, men det låter roligare med shopping.
Eventuellt så ställer jag in även denna del och lägger julklappspengarna på gymkort, jag har ett par leder i kroppen som skulle må bra av att stärkas lite. Bollsporter kräver mestadels kondition och benmuskler, därav min något skumma byggning.

Just David var här förut och kikade på min dator litegrann, han installerade bra saker och tog bort dåliga. Dessutom så gjorde han ett försök till att intallera min nya ljudanläggning. Två högtalare och baslådan är igång än så länge. Det är en mer än Bror fick fart på så jag är nöjd i ett par dagar, Misstänker att det krävs ett nytt ljudkort. Avancerade grejer.

Imorgon ska jag ta en välförtjänt sovmorgon och sedan bär det av till jobbet ännu en gång. Sista sköna tiden iår. Fyra timmar står på schemat och jag ber till högre makter om att ingen får för sig att börja handla inför nyår redan.

Kommentarer:
Postat av: David

Var det bara tre av dem som gick igång? :/ Jävla skit, trodde jag hade lyckats ordentligt, får be om ursäkt och skylla på att jag var stressad till jobbet isf :)

2006-12-26 @ 03:45:28
Postat av: Pillan

Ifall du har ledigt på torsdag så kan du handla med mig och josefina! Jag tar 15.13 tåget in.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits