Min favoritfarmor fyller år.

Det råkar också vara min enda farmor och det var längesedan jag såg till henne. Jag hade uppskattat om hon var född vilken dag som helst på året, men nej då. Dagen efter nyårsafton fyller hon 80 år.
Då ska hela stora släkten samlas, äta god mat, prata gamla minnen och fira med pompa och ståt.
Allvarligt talat, jag får rubba på min första-dagen-på-året-planering (vatten, inte gå upp ur sängen, alvedon, Ivanhoe, pizza). Det känns mustigt, men jag gör det så gärna!

Farmor har spelat en viktig roll i min uppväxt och jag hade nog inte varit den jag är idag utan henne.
All heder till henne.

Mormor och morfar som fyllde förra veckan respektive för två veckor sedan får ha överseende. Mormor för att hon inte fyllde jämt och morfar för att vi inte har samma relation.

Kommentarer:
Postat av: Kimbo

Shit! Shit shit shit! Nu har jag skrivit lite, får ju dåligt samvete. Jag hittar dock ingen om exorsist-urban, källhänvisning danke ;)

2006-12-14 @ 23:56:22
Postat av: Elin

Allt spikat inflr imorgon?

2006-12-15 @ 16:35:13
Postat av: Petra

Kim - haha det var på tiden. Ska lämna några kommentarer när jag har något fyndigt att säga (eller framåt februari när jag tröttnat på att det inte händer något)
Elin - Mitt kort är i skolan, men jag förhalar lite pengar på något jävla vis och hoppar på tåget i lagom tid. Ringer efter matchen imorgon!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits