Skolkatalogen

Lite senare än alla andra har jag fått tag på en skolkatalog och kunde äntligen kika på bilderna. Bara ett fåtal spännande saker i årets, personligen så blev jag bättre på Elevrådskortet är klassens kort.
Allas vår slagskämpe Joonatan har björndräkt på sig, Teknik har tintin-tema, Samhäll har någon form av raggare/grease-tema och Natur körde på den klassiska labbrock/molekyl/skyddsglasögon.

Personligen uppskattar jag tintin-temat, mellan SP & NV är det så gott som dött lopp, båda har detaljer som man kan garva åt eller åtminstone roas lite av.

Så var det med det.

Frågan är om man ska orka gå ner till Hammarvallen och kolla på när grabbarna i min klass (eller min fd. klass) spelar Skol-SM i innebandy.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits