Sorterar, planerar och strukturerar.

Eftersom mitt liv inte innehåller avsevärt mycket vettigt just nu så får man roa sig med andra saker.
Jag går upp tidigare än förut, äter tre mål mat om dagen, håller koll på räkningar, skriver oändligt mycket, läser tonvis med saker, finputsar texter, vilar upp mig, sorterar gaderoben, slänger onödiga saker.. Ja jag har till och med ställt mina böcker i bokstavsordning. Men det blev inge snyggt så jag la ner hälften av alla i kartonger istället. Snart finns det inte så mycket kvar för mig att göra om jag ska vara helt ärlig. Men det är också mindre än en månad kvar tills jag börjar plugga heltid igen och det är bara tre veckor kvar tills jag tentar upp mattebetygen. Fram tills dess måste jag försöka förklara för alla syomänniskor hur jag tänker och varför. Den ena är inget problem, den andra är det mer kärvt med.
På onsdag ska jag till Eskilstuna och småhandla lite. Jag är ute efter strumpbyxor, tjocka och heltäckande i olika färger och former. Men också lite oliak strumpor och en fräsh gul väska som jag såg i någon tidning häromdagen. Det kommer bli dunder. Till helgen blir det Stockholm och Nyköping också, det gillar vi.


Kommentarer:
Postat av: tilda

jobbigt att berätta samma sak om och om och om igen för nyfikna vänner och skeptiska vuxna, men tänk så bra det blir sen ^^,

Helgen blir kanon. Längtar efter att springa i second hand ^^,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits