Var det bra så?

Det kan knappast räknas som ett genidrag att inte avboka krogbesök och dylikt när man i sista tund får veta att man ska jobba nio och en halv timme, med start söndagmorgon.
Den lilla missen gjorde jag igår och det känns ganska motigt att börja jobba om 25 minuter.
Inte bara tungt, min skalle snurrar fortfarande. Fast jag hade riktigt roligt igår!

Frågan är hur pass bra man klarar julrushen i det här tillståndet.. kanske bättre än vanligt




Nu kör vi. Jag hinner dricka kaffe i lunchrummet innan det är dags att stämpla in idag.. Innan. Det har inte hänt senaste året tror jag.

Kommentarer:
Postat av: seb

då ska jag försöka få mamma att avstå att åka upp och handla. endast för att minska din julrusch. =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits