Ett litet steg för mänskligheten, ett enormt för Mig.

"Fridens mina vänner, Fridens!" - Kommer helt klart bli det stående skämtet bland de närmsta.

Idag har jag övervunnit min största fobi. Mina öron har blivit torterade och sönderskjutna av någon form av pistol. Resultatet? Två kliande hål med smycken i. Jag vet ännu inte om det är värt det, men det jag vet är att detta kommer innebära att jag måste inhandla ett antal fler accesoarer framöver. Tänkte gå ut starkt idag, men det slutade i två halsband och ett armband. Litet snedsteg, men det är ju sällan man kommer hem med det man ursprungligen tänkt köpa. Har någon ett underbart bra svar på varför så dela det gärna med mig.

Jag och Emelie gjorde en halv David* idag när vi åkte hit till Eskilstuna. Vi tankade bilen med 20kronor och hoppades att vi skulle klara hela vägen fram till Uno-X (Där bensinen är bra mycket billigare) väl framme vid denna bensinstation (eller bensin-kiosk som Jag så klyftigt kläckte ur mig) så märker vi att alla automaterna var avstängda. Smått stressade så åkte vi vidare mot Elins residens och hoppades på tur. Det gick vägen och vi kom fram.

* En hel David hade inneburit bensinstopp.

Man ska ju prova något nytt så ofta som möjligt, imorgon hoppas jag att tjejernas överraskning innebär något nytt, annars tänker jag träna på att stå på huvudet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits