Onödigt kunnande 1

Jag har ett rätt häftigt ansikte, det går att göra enormt mycket roliga saker med det. Alla (enligt mig själv) ruskigt roliga och användbara grimaser är något jag ständigt använder mitt ansikte till.
Nyss när jag satt och kikade lite i spegeln bredvid datorn hittade jag ännu ett användingsområde..
Jag kan göra ett felvänt Harry Potter- ärr i min panna med hjälp av händerna och lite styrka.  
Snabbgudie "Hurmangörettharrypotterärrutanattdetgöront" :

1. Placera högerhanden ovanför ditt högra ögonbryn
2. Placera vänsterhanden ovanför ditt vänsta ögonbryn
3. Sätt ner fingertopparna mot huden, så att det är ca 1 cm mellanrum mellan de båda händernas fingrar
4. Tryck ner huden och pressa fingrarna mot varandra.

TADAAA!


Kommentarer:
Postat av: Bo

HAHA hur fan orkar du.. Men iofs det funkar :D

2006-02-08 @ 13:52:57
Postat av: Emelie

Du det där grejar jag lätt men det var svårt att ta kort samtidigt!

2006-02-10 @ 08:55:53
Postat av: Lindansaren

Call me "Lindansaren Potter"!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits