Sportlov

För tillfället har jag ett antal nya, enormt snygga linnen och topar. Hjälper detta inför klädvalet imorgon? Nej. Min hy är för tillfället i uppror och jag är nästan på väg att bli frustrerad. Men det problemet löser sig alltid. Lovet hittils har bestått av en stor del sport och vänner, imorgon kommer även alkoholen in på ett hörn. Dags för firmafest och förhoppningsvis en riktigt rolig kväll.
En stor hög av kvarvarande plugg ligger fortfarande och väntar. Jag har lite svårt att bestämma mig ifall jag ska göra något nu när jag endå är relativt pigg eller om jag ska stå över min sovmorgon imorgon och ta tag i det hela. Antagligen blir det något mellanting.

Största delen av min tid som förflutit otroligt fort får jag lov att tacka boysen för deras sällskap.
Albin, Emil, Albert, Anton, Skoog, Joonatan... härligt att bara ta det lungt utan krav på en att ge sig in i diskussioner/vara psykolog/hitta på massa speciella saker. Inte för att jag annars ogillar något av dessa, jag är mer än gärna med på det, men ibland är det skönt att bara koppla ifrån allting.

Sista seriematchen på söndag och det är faktist riktigt skönt. Innebandy är som roligast då jag får spela ihop med Thess, vi kan hur vi spelar och vi vet var den andra är hela tiden. Senaste tiden så har jag hamnat med en massa andra och jag kan inte påstå att innebandy är lika kul när man tvingas tänka och vara uppmärksam, inte bara på motståndaren utan även på medspelaren. Inte alls lika kul är en underdrift.. Jag avskyr det. Helt plötsligt tycker jag träningarna är roligare än matcherna och så har det aldrig vart förut.

Sverige-Finland i OS-final, kan bli veckans höjdpunkt. Missa inte matchen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits