Erkännande och löften

Förra inlägget låg länge och skavde innan jag bestämde mig för att publicera det, inte för att jag tror att någon egentligen bryr sig.. Utan för att jag inte riktigt vill erkänna för mig själv att jag faktist har tankar på att lägga skorna och klubban på hyllan och prova på hur det är att ha massor med fritid. Av någon anledning kändes det som att erkänna för sig själv att man börjar tröttna lite på att stressa fram och tillbaka genom att publicera föregående inlägg.

Bör man ha nyårslöften?
Om man absolut måste ha det så tänker jag framöver kräva tillbaka min ryggrad, jag tänker sluta försöka vara jordens föredöme för allt och alla. Ännu en gång ska den smått onde Petra titta fram.
Jag kommer dessutom under året springa Lida och Solstugerundan i ett svep.
Under första veckan i skolan kommer jag jobba ikapp i geografin och under resten av terminen ska jag sköta mig. Det är inte överdrivet jobbigt, det räcker ju med att jag är där.
Ovanpå allt detta så vill jag ha mer tid för mina närmaste vänner.
Låter väl inte helt omöjligt!?
Blir det för lätt så får jag väl sluta snusa och gå ner 10kg också, men det hoppas jag att jag slipper ;)

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Vi ska jobba ihop imorgon. Tjipp!

Postat av: Emelie

ha det där klarar du galant.(skolan alltså)Fast du lyckas väl med det mesta du bestämmer dig för att klara så...HELL YEAH!!

2006-01-10 @ 12:36:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits