Jag ger dig solen!

Nu börjar äntligen sommarplaneringen komma igång och det känns fullkomligt underbart.
Hultsfred hänger plötsligt på en slak lina och det kan mycket väl bli att spara de pengarna för ännu en varm vecka utomlands. Det visar sig. i vilket fall som helst så ska jag försöka spara så mycket pengar som möjligt med start i Februari. Kan bli spännande att se vart det hela slutar.

Halsen min har gett upp och känns mer som en rostig socka än som en väl fungerande hals. Det är nästan så man blir smått orolig med tanke på matchen på söndag.

Dags att sova nu, blir ännu en lång dag imorgon.
Inte för att det händer något speciellt utan för att mina dagar alltid är långa, sällan tråkiga, men långa.
Komer antagligen någon djupare analys av det där vid senare tillfälle. Nu lockar Narnia.

Korvspad.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Petra din filur. Jag föreslår att vi spelar lite Kalaha någon dag snarast!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits