Börjar dra ihop sig som smått.

Jag är skrämmande sugen på sockerdricka. Till min glädje så använde vi inte alla flaskor till drinkarna igår, tyvärr så hade jag lagt den på snabbkylning i frysen och glömt den där. Nu är det spännande att försöka få upp flaskan utan att hela tangentbordet och datorn dränks i kolsyrad läskeblask.
Självfallet skulle jag kunna öppna den någonannanstans, men det blir inte samma match på det viset.

Packandet inför Bulgarienresan går ganska dåligt, har dock lyckats låna till mig en resväska storlek Extra Large. I den ska jag förhoppningsvis få plats med allt jag vill ha med mig.

Nu har jag glömt att äta mat idag igen, förstår inte varför inte min kropp kan reagera som vanliga människors. Är jag helt oförmögen att känna hunger?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits