Hallondricka

Det har blivit mycket snack om festivaler och alkohol nu ett tag. Jag kan villigt erkänna att det är ett antal centiliter som runnit genom min strupe under både Hultsfred och nu senast Peace & Love. Men av någon anledning så har jag helt tappat suget till att festa utöver just festivaler. Det är ytterst sällan jag föredrar en utekväll framför en god bok, varmt kaffe eller en hemmakväll med vännerna.

Jag tycker det är lite konstigt. Varför lockas jag mer till flera dagarns fylla med följden att man mår skit i flera veckor i efterhand än en ganska oskyldig kväll på krogen då man mår bra eftermiddagen efter?



Nykterist är en tanke.

Kommentarer:
Postat av: Tilda

nu kanske inte ja ska kommetera, eftersom att jag inte är vuxen nog att gå på krogen. haha.
men, ja har fan kännt likadant länge, eller, myskvällar med vänner, kanske grilla och kanske några öl står högt på önskelistan just nu.
men "festa" med halv-vänner och folk man stör sig på är ju inte spec. lockande.

Postat av: Johan

Roligare att "ösa" på festival än att göra det med folk man känner på hemmaplan. Blir lite mer utmaningen :P

2006-07-12 @ 12:55:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits