Måndag idag va.

Jag vaknade imorse av Godzillas gormande på undervåningen. Valde att somna om trots att jag kände mig ganska utvilad. Det är den av min brors kompisar som jag abolut inte står ut med, han är högljudd och otroligt irriterande. Känns bättre att somna om och låta barnen leka en stund, vet trotsallt att den grabben inte har det alltför lätt hemma.

Hörde att de lämnade huset för ungefär en timme sen så nu kan jag i lugn och ro gå ner och göra mig iordning.

Funderar lite på vad man ska välja för skor idag, lyckades dra på mig skapliga skavsår av de nya igår. Dessutom misstänker jag att jag fick en glabit i tån när jag städade. Smärtsamt var det och resten av rummet fick städas iförd mina rosa kalas-skor.

Fika med Pernilla om 45 minuter, dags att göra en röresle.

Ikväll är det fysträning. Jag vill träna, men borde inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits