Och så var det det där med killsmak.

Inne i någon mysig fas då det ska vara män och inga småpojkar. Den fasen har jag befunnit mig i runt två år. Kräver egentligen inte så mycket, någon som klär förbannat bra i kostym räcker för mig.

Näe, men det skadar inte om människan är idrottsintresserad, smart och rolig. Har absolut inget emot dryghet, behöver någon att tjafsa med.

Å andra sidan så är det få av raggen genom åren som har stämt in på något av det jag skrivit nu, men det är dessa man kollar två gånger efter i nyktert tillstånd.

Nöjd? Diskussionen pågick länge, men detta är sammanfattningen.
Nu ska jag bestämma vad det blir för böcker som ska med på resan. Åker inte iväg två veckor utan någon form av litteratur.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

jag har fyra pocketböcker med mig, men jag tvivlar på att det räcker. Panik yes box. Hur många tar du med? Ta inte med den där boken man fick med "hennes"- tidningen, den har jag med! Har dessutom; Kuslig likhet, Bergdorf Blondes och Djävulen bär Prada.

Glömde ringa dig igår, råkade somna! Ringer idag efter jobbet, slutar sju!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits