Semesterveckan har tagit sin början.

Det kan mycket väl hända att det blir stiltje här några dagar, men det kan också gå åt motsatt håll. Hur det blir får tiden utvisa.

Jag är en klyschornas kvinna. Sitter inne med varenda en och använder dem gärna som humoristiskt inslag då och då, vad bättrar på stämningen mer än en ironisk klyscha?
Svårt ord att stava till, osäker på om jag fick till det som sig bör.

Nu ska jag plöja igenom ett par kapitel till i min HP bok, i veckan kommer ett lass nya böcker. Av någon anledning så kände jag mig manad att bara köpa engelsk litteratur, det känns vettigast att läsa endel på origialspråk och dessutom så behöver mina språk-kunskaper absolut ingen vila.

Nattmacka kan vara bland det godaste.
Veckans planering i korta drag följer för dig som undrar vad jag gör på lediga dagar.

Måndag. Fika med
P, bankärenden, fyrsträning och tågbiljett-shopping.
Tisdag. Organisera om en gaderob, sola, jogging, TP-spelande.
Onsdag. Springa, laga mat.
Torsdag. Winnerbäck-konsert i Linköping.
Resten av veckan. Peace & Love-festival i Borlänge.

Hoppas på sol nu när Jag är ledig så ska jag hoppas på sol när du är ledig!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits