Tio i tolv-planeringen

Nu är det så att kommande dagar kan bli ganska stressiga. Framförallt morgondagen.
Imorgon ska jag jobba med laget klockan halv åtta, pappa åker sju så jag får vackert traska ner om jag inte vill gå upp i ottan. Hela dagen ska vi stå där och sälja korv till halvtjuriga loppisgubbar. Efter det måste jag fort hem och städa, har bjudit in några lagkompisar på drinkar och göra-sig-iordning-stund hemma hos mig vid fyra och då kan det inte se ut hur som helst. Sen är det dags för grillande med laget, PG som vår tränare (nästan) heter lyckades bjuda in hela laget på mat när vi var ute till sjöss på turnering (Läs: Åland). Sen ska vi snabbt vidare till Amazon för kalasande och framåt småtimmarna ska jag lungt och stilla gå hem, jag tror faktist inte att jag kommer orka med någon efterfest så jag kryper gärna ner i sängen hemma efter ett par liter vatten.

Söndagen får jag ägna åt att tvätta, packa och hämta/lämna saker hos folk. Jag vill gärna har Måndagen fri att göra saker jag glömt och ta det lite lungt innan resan.

För att detta ska gå ihop sig så kräver det att jag tar en snabbdusch nu eller imorgon på morgonen. Det får bli imorgon eftersom jag helt enkelt är för slö för att gå ner just nu.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jadu, jag har en stock inhandlad. Men jag är rädd att det inte kommer räcka, eftersom folk "lånar" av en, plus att jag är bra på att tappa bort dosor. Men vi kan ju alltid köpa en stock på arlanda och dela på. Schampoo och balsam har jag, men jag kan nog behöva mer! Jag kan ta med nypor ifall du tar med en klädlina! Tvättmedlet är redan nedpackat! Korsordstidning är ett bra drag!

Min väska är redan proppad, och jag har fyra eller fem par skor med mig. Men då är två par tofflor/flipflop.

Taxfreevarorna betalar vi på planet, antingen tar du ut pengar till det, eller så sätter du in det på mitt kort så betalar jag det på planet. Du har handlat taxfreevaror för 819,50 :-

Och ifall du ska växla pengar på arlanda, boka det SENAST imorgon (söndag), annars kan de inte garantera dig pengar. Ta butiken i terminal fem som din butik, för vi avgår från terminal fem!

Plåster är nedpackat. Alla piller vi kan tänkas behöva likaså.

VAD DU ÄN GÖR! Glöem inte engångskameror! Jag har fyra stycken med mig! =) Ja ja, jag ringer dig imorgon efter jobbet, stänger så jag ringer vid tio!

Postat av: Pillan

HA HA HA, ja, du behöver måndagen till att göra saker du glömt! :) Lovely. Och vad vi än gör så glömmer vi inte bort att lägga ditt pass i tryggt förvar med mina viktiga grejor, för jag vill gärna ha med dig hem igen. Inte gifta bort dig till någon svettig Bulgar! (Belive it or not!)

2006-07-29 @ 22:05:30
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits