Hultsfred.


Vi skulle som jag tidigare sagt iväg redan 10.30, men riktigt så blev det inte. Jag började packa ungefär då och vi var inte ute ur Flen före tolv.

Banden på Hultan iår var egentligen inga som passade mig, såg därför bara fotbollen och Cirqus Alfon.
Övrig tid slappade jag eller så var jag odrägligt berusad. Mestadels det sistnämnda, man är bara på festival i Småland en gång om året.

Det mesta roliga som hände behöver man som vanligt ha vart med på för att uppskatta, därför blir det en liten lista på godbitar.

Äckligast
Skapligt full kille som sög på Jossans tår. (Alla andra aktade sig för att inte peta med sina egna fingrar i maten)

Fullast
Kan vara Jonsa, men det finns fler som slåss om den utmärkelsen

Otrevligast
Jag när jag slog Jonsa eller han när han hällde sprit på min kudde.

Skitigast
Kajsa sista kvällen. Nerdränkt i ravioli efter att vi kämpat med burken.

Minst humor
Grabbarna som berättade långa lastbilshistorier utan poäng i.

Sämst mage
Bo. Utan kommentar.

Segast Camp
Julia, Pär och Gustav hade inte jordens ös kanske.

Bästa dansen
Albin i sina elefantstring skakade loss. Jag har inte skrattat så mycket på länge.

Årets bojkott
Jag och Kajsa som bojkottade varenda konsert.

Fjolligaste
Kempe när han gick in till stan för att bajsa.

Mest komiskt
Funktionären som sista natten var tvungen att påpeka att vårt camp var det stökigate och skitigaste han någonsin sett.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits