I'm walking on sunshine

Åh vilket vackert väder!
Det tänker jag fira med att städa rummet, fylla i träningsdagboken (Japp,
favoriten har lyckats göra så man har saker att komma ihåg på lov också) och efter det ska jag ta igen lite sömn. Satt vid datorn på tok för länge igår och sedan hade jag en rethosta som inte ville att jag skulle sova, sömnen reducerades till två timmar och det är nästan tio timmar för lite för mig. Börjar sju imorgon och det lär bli en hel del att göra hela dagen, hjälpte till att lasta varuleveransen det sista jag gjorde idag och det såg inte alltför lockande ut. Massor av jobb. Jag är lat, inte arbetsam.

Såg förövrigt att mamma tvättat min tvätt och lagt in den vikt på mitt rum. Jag blev ofantligt glad, sånt händer inte ofta men det kommer alltid som en glad överasskning. Pappas goda gärning för dagen stod också på rummet och väntade. Han har lite dåligt samvete för att vi övningskör så sällan (mestadels för att han jobbar om dagarna och jag oftast på kvällarna) så han hade fått tag på billig öl. En platta till Petra. Jag kan bara tacka och ta emot. Har snart fått tillbaka lika mycket som han fick av mig efter Tysklandsresan.

Städningen får vi ta senare. Jag ska sova först så är det bara.

Kommentarer:
Postat av: Tildan

oh, ja tänker lätt påstå att det står 1-0 till din pappa, i kampen mot din mamma. haha.

nämen. härligt! ÖL!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits