Kanske en aning irriterad, kanske dags att inse sanningen?

Människor som påstår att jag är slarvig, inte har koll på någonting och inte kan planera bör slänga sig i väggen fort. Däremot att jag tycker det är onödigt att slänga bort tid på att städa när man inte har lust, det kan jag stryka under.
Planera saker kan vara en av mina talanger. Anledningen till att folk inte har förstått detta än är för att jag väljer att se möjligheter och inte problem i allt jag gör och därför tar det mesta med en klackspark. Ska jag hålla ett föredrag framför klassen så vet jag att det räcker om jag har en rubrik och behöver inte ödsla tid på att skriva ihop en text, konsten att prata kan jag och kunskaper sitter jag inne med så det räcker. Ska jag åka någonstans när det inte finns någon tidspress så har jag inte färdvägen inrigad och understrykt - fram kommer man alltid på ett eller annat vis och upplevelserna blir fler & roligare

Anledningen till varför jag kom på detta nu är för att mina kära Hultsfredskamrater inte ens vet om de får ledigt än. Får jag vid senare tillfälle veta att de inte ens bett om semester, då lär jag koka över och bli flyförbannad. Hultsfred är om två veckor och Jag har tagit semester onsdag-söndag, biljetten ligger i säkert förvar, alkoholen har jag, tält är fixat, gummistövlar plus ett par billiga tygskor är inhandlade och Jag vet vad jag ska ha med att äta. Somliga kan konsten.

Fem-i-halv -sex-tipset: Köp en kalender.

Kommentarer:
Postat av: Negern

Men jag sa ju att det var lungan, hur som helst ä jag ledig. Klart jag VET att du har koll, fan både biljetten i Tyskalnd och pengar. Men du får väl också hålla med om att du skämtar själv om att du ibalnd inte har någon koll. Städa har inte jag gjort på 5 veckor och vem fan bryr sig om det haha ;)

2006-06-05 @ 13:35:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits