Midsommarafton i ett nötskal.

Nu har jag precis vaknat. Eftersom jag just kom på att ICA stänger tre idag så kommer jag få stressa lite för att hinna med att köpa mitt snus och Skoogs cigg. Vi ska vara hos Helena på någon form av släktmiddag klockan två och direkt efter det ska jag till Negern, där ska vi äta framåt eftermiddagen och ännu lite senare så ska vi hämta upp Fredrik och Markus vid tåget och bege oss mott Skoogie. 
Hur mycket som kan gå fel idag? Det mesta förmodligen. Jag har förbenat vårt att komma överens med släkten och det brukar urarta i någon form av storbråk förr eller senare, de gånger jag inte väljer att vara tyst le och nicka åt alla skumma saker de får för sig vill säga. Nu ska man väl vara ärlig och erkänna att det oftast är familjen som jag inte kommer överens med. 

Hinner inte mer. Dags att duscha och ta sig till ICA. 

Trevlig midsommar och försök att inte få midsommarstången i huvudet!   

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits