Mina engelskakunskaper är övervärderade.

Jag har glömt att upplysa världen om att jag fick VG i engelska. Det kan vara världshistoriens största händelse (efter diverse världskrig & tv-premiären av Svensson Svensson). Min engelska är undermålig och framförallt uttalet är skrämmande dåligt. Mitt Väl Godkänd - betyg satt som spiken i kistan. Antingen är lärare inkompetenta eller så krävs det inte så mycket för att få ett bra resultat. Ska höra mig för lite vad övriga i klassen fick.

Måste få påpeka att jag inte är dålig på alla delmoment i engelska, jag förstår det riktigt bra och har ett relativt brett ordförråd. Tyvärr kan jag inte använda orden eftersom stavningen inte fungerar som sig bör.


Kommentarer:
Postat av: Sara

Det är bara att gratulera. Kanske är du inte så dålig som du tror?

Postat av: Pillan

Haha, tv-premiären av svensson svensson.. Har du hört att de ska göra nya avsnitt?

2006-06-27 @ 12:26:24
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Tildan

grattis petra :) skulle vilja höra dina fula utal som du skriver om någon gång ;)

2006-06-27 @ 18:40:54
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Anonym

Petra petra.. Du är inte dålig på engelska över huvud taget. Nästa fika vi tar kan vi ju ta på enbart english, så att du får se att du snackar typ likadant som jag. Lovely, isn't it?

2006-06-28 @ 11:53:23
Postat av: Anonym

Det var förresten jag, P, som skrev inlägget ovan. Men det förstod du nog.

2006-06-28 @ 11:53:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits