Resplaner

Mina och Pernillas fikastunder blir bara längre och längre med tiden.
I slutet på Januari åker vi på weekend till London. Jag planerar att få resan betald i födelsedagspresent. Det kan inte vara omöjligt, bortskämd som man är. Nästa resemål efter det blir Milano. Den kan bli något dyrare och får därför vänta ett tag. Det är inte speciellt dyrt att resa i Europa, därför får man passa på nu när man har relativt bra lön, bor gratis och äter gratis. Man får prioritera vad man lägger pengarna på. 
Jag gillar resor.  

Förövrigt så ska jag försöka få till en fikastund med Pernilla under morgondagen. Jag är hör och häpna ledig. (Inte ett kassakvitto eller en banan så långt ögat kan nå)

Kommentarer:
Postat av: Negern

Låter trevligt som fan och jag är inte ett dugg avundsjuk...Milano är väl det som låter trevligast grymt fint ställe om man kollar på när och fjärran.

Postat av: P the one and only!

Bra att Negern följer när och fjärran! Haha. Fika blir det inte idag, jag ska jobba. Nu visar det sig att jag ska jobba FYRA tider under min lediga vecka. Så mycket för den ledigheten. Men en fika imorgon kanske? hur länge jobbar du då?

2006-06-28 @ 11:52:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits