Rykten.

Endel rykten hoppas man verkligen att de ska vara sanna. Oftast av den enkla anledningen att man ogillar personen det handlar om. De flesta rykten tar jag dock med en nypa salt, det är lätt att en bruten nagel slutar som en amputerad fot. Så gjorde jag även när jag fick höra ett ganska hemskt rykte för några veckor sedan. Jag har nyss fått det bekräftat och kan inte riktigt svälja sanningen. Denna gång handlar det om någon jag bryr mig om och det gör det hela lite svårare att förstå..

Eftersom jag vet att ingen som läser denna blogg kommer förstå ett dyft av det här så ber jag er också, fråga inte. Jag talar om vad det gäller när jag tycker att det är en officiell sak att diskutera.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Då struntar jag helt enkelt i att fråga, trots att min nyfikenhet är absurd. Istället vill jag påpeka att jag nu har betalat våran Bulgarienresa, och jag vill även säga att vi ska ta en sköön dag tillsammans snart.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits