Säregen doktor

Bra av mig att sjukanmäla mig idag. Jag tycker inte om att missa jobbtider, men idag lär det vara jävulskt mycket folk och jag hade inte kunnat sitta i kassan.

Istället tänker jag först kurera lite med alla saker som jag genom åren fått för mig att de hjälper mot sjukdom. En av ideerna är att om du ser riktigt sjuk ut så känner du dig också riktigt sjuk. Därför traskar jag sällan runt i morgonrock när jag mår dåligt. Det gäller att inbilla sig själv att man är så frisk som möjligt annars gräver man lätt ner sig. 

Mina teorier är många och inte alltid alltför smarta, men i sinom tid fungerar det. 

Negern sa att hon skulle ringa vid elva. Jag skulle kunna ringa upp, men jag är lite nyfiken på hur lång tid det tar innan hon hör av sig så jag gör inte det.  

Förövrigt så vann Vadsbro över Sparreholm med 3-2 och det kan man bara skratta gott åt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits