Var fick jag pappalou ifrån?

Efter Tildas diffusa kommentar angående mitt tangentbord så misstänker jag att hon smetat ner det med soyasås. Det vore allt typiskt. Just därför så får hon vänta ett tag till med hennes mat-inlägg om vad hon som galen vegetarian bör äta.

Jag har tjatat ett par dagar om att jag ska städa och har fortfarande inte gjort det. Därför säger jag nu att jag absolut inte ska städa idag. Då kan det mycket väl hända ett och annat i stugan.

Nu ska jag skriva en inköpslista till Pappalou, jag har tagit på mig ansvaret för kommande veckas middagar. Massor av mumsigt kommer det bli.

Först ska jag äta min Galiamelon och se glad ut en stund, imorgon jobbar jag för sista gången innan min mini-semester och sedan kommer en förbenat rolig vecka gå av stapeln.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits