Zlatan är Zlatan!

Jahaja, 2-2. Oväntat att det skulle sluta oavgjort? Vet inte det jag. Hur som haver en lagom spännande match att avsluta dagen med.

Sisko bjöd på någon form av morotsbulle, det känns som om den sitter bakom mina halsmandlar och skaver nu. Jag är ivinnerligt trött på att ha ont i halsen nu. Sitter på jobbet och kraxar fram belopp till kunderna, när jag inte gör mitt bästa för att dölja en hostning. Service.

Jobb 11-19 imorgon och bara kassatid. Tror jag har en kvart i självscan, men det hinner man knappast återställa sig på. Men man ska inte klaga. Jag har trotsallt bara tre jobbtider kvar innan det är dags att plasta in isbergsallad och plocka upp äpplen. Efter det har jag bara några få pass i kassan denna sommar, resten i frukten.

För andra dagen i rad har våldtäktstanten handlat av mig. Hon skrämmer mig.

Fick brev från skatteverket idag, måste säga att det verkar meningslöst av dem att skriva allt på grekiska. Jag räknade mig själv som ganska bra på ord innan jag fick det brevet. Kom tillslut fram till att det bekräftade att jag betalat in restskatten och nåt mer. Om jag har rätt är en helt annan femma.

Jag är fortfarande skrämmande negativ till allt internetslang. Kommer hem och min käre bror har hittat en kajal och skrivit "lol" på halva min dörr. Med tanke på antalet hjärnceller i hans huvud så kände jag att en diskussion skulle urarta. Jag tvättade bort skiten och sitter här lagom positivt inställd till livet. 

Detta blev ett rätt osammanhängande inlägg, men ni förstår endå. //Z 




Kommentarer:
Postat av: vilma hillborg

DU ER BEST JAG ÄLSKARDIG ZLATAN.

2006-06-21 @ 08:12:30
Postat av: Tildan

hahaha Skrivit LOL på din dörr ? du har det inte lätt du ^^,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits