Amazon.

Tom höll igår i ännu en Amazonfest. Denna gång från 20 år. På något vänster slutade det med att Jag, Negern och Pernilla var där iallafall. Vet inte om jag kan räkna det som en av de roligaste kvällarna kanske. Förfesten var helt okej, bestod till största delen av skitsnack och teoriskapande.

Väl där stötte man ihop med en hel del mer eller mindre kända människor. Hälften av alla Ica-stamkunder, innebandyfolk, gamla klasskompisar (!), fotbollsmänniskor, äldre syskon och så vidare. Salig blandning och många diskussioner blev det, tyvärr så är jag så gott som hjärndöd med alkohol i kroppen och får aldrig något vettigt sagt så det var ju inte helt givande heller.

Hela denna månads studiebidrag försvann som en vind och än en gång inser man det positiva med att jobba några timmar i månaden.

Det riktiga draget uteblev och jag står nog fast vid att de kvällar då det är från 18 är bra mycket roligare. 20års-gränsen är meningslös och förmodligen skulle även de äldre ha en mycket mer livlig kväll om de vågade sig dit en "vanlig" lördag.

Notis; Jag måste lära mig att sluta slå vad med människor på fyllan.


Kommentarer:
Postat av: Pillan

Ifall man ser till vissa andra omständigheter så blev kvällen rejält lyckad - jag gjorde mig inte illa och jag ramlade inte! Det enda var ett skrapsår på handen av toadörren. Det är väl kul när jag håller mig i kragen, huh? =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits