Dispyter och upphittande.

Google, min hjälte i vinterkylan. Tveksamt om det finns någon annan plats med svar på så många frågor.
Ska man vara djävulskt källkritisk så existerar förmodligen ett antal bibliotek och liknande som är bättre, men smidigare? No way.

Hittade min spanskabok idag, den har varit spårlöst försvunnen sedan straxt innan höstlovet. Den låg i mitt skåp i skolan. I undre facket, det är ju inte konstigt att den har klassats som borta.
hade en dispyt med Percy (Mr. SPid - gympalärare och hurtbulle) angående min tid för studier.
Varje månad lämnar vi in en träningsdagbok där vi noga har fyllt i träningar och antal pluggtimmar. Han var förbannad för att jag snittade på 40 minuter i veckan och började mala på något om "ohållbar situation [...]" . Jag hade förstått honom om mina resultat var dåliga i något ämne och jag lade ner såpass lite tid på läxor, men så är inte fallet och jag kan inte förstå vilken del av hjärnan han tänkt med. Somliga har lätt att lära, andra inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits