Ett fall för Basil?

Jag har nu gjort en snabb röjning i mitt rum och som vanligt finns det vissa saker man undrar hur de hamnat där de ligger.

- 4 par okända jeans, varav 3 är killmodell.
- Snusdosa av märket ettan.
- My little pony film
- Innebandyklubba vinklad right
- Cd-skiva med "negerdunk"

Misstänker att åtminstone två par av jeansen är Albins, förhoppningsvis tre annars kanske man borde bli lite orolig. Snusdosan är ett mysterium, vad jag vet så snusar ingen av mina vänner ettan. Filmen måste innebära att mina små kusiner var här helgen som var och helt enkelt lånade min soffa*. Rightvinkeln gjorde mig något konfunderad, det måste vara någon av Puttes kompisar som använt mitt rum som gaderob. CD skivan måste vara någon som jävlas med mig. Det var varenda dålig låt som någonsin skrivits på den.

Det känns som om ett lås på dörren är dags att införskaffa för flytta tänker jag inte göra, bor billigt och bra.

* Min soffa kan mycket väl vara den skönaste man kan välja att sitta/sova i.

Kommentarer:
Postat av: Jimma

Jag är ju "rightare", men jag trot inte jag glömde min innebandysticka hos dig sist jag var där?(om jag ens vart?) Så tills vidare den inte var av 80-tals modell(?) Det är nämligen den enda ib-klubba jag använt..(för övrigt i början av 90 talet.).
Men denna klubba har ej använts den senare delen av detta decennie(stavning?). Så om det är en klubba av senare slag så är den nog ej tillhörande mig.
O hade nu så bra! ps. resten kännner jag ej till!? alltså det med jeansen, snusen negerdunken och ponyfilmen!? ps2. imorn äre freda men inte får jag dricka för det! (truckutbildning lördag + söndag) :( ds. Hare så gott!

2006-03-31 @ 00:04:17
Postat av: Pillan

Både ettandosan och negerdunk- skivan måste vara Emils. Jeansen gissar jag på Albin, alternativt Anton ifall han hälsat på. My Little Pony filmen har du haft i din ägo i evigheter, ett par jeans du har är nog mina (caprijeansen), och innebandyklubban är trolivtvis Dacke's eller nån annan äcklig unges.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits