Första veckan avklarad.

Jag tar tacksamt emot alla former av fanfarer, trumvirvlar, di-di-di-di-ti- nynnande* och gratulationer.
Den tuffaste delen av min kamp är avslutad. En vecka utan nikotin och jag flyter som på moln. Anledningen till varför jag klarade det nu är troligen inte alltför komplicerad; jag tror att eftersom det var Jag som ville sluta & inte utomstående som tjatade på mig så var det bra mycket lättare än om jag skulle gått in med halvdan vilja. Sju dagar är avklarade, nästa delmål är 14 och det lär komma kämpiga stunder även nästa vecka.


* För er som är värdelösa på att gissa nynanser så är detta "Jag mötte Lassie"

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Hey, congrats! Själv har man tryckts i sig allt för många skruf och rapé under dagens gång. Du är stark! ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits