"kompisbok"

Precis som när man var liten. Rätt och slätt kopierad från www.playahead.com

Namn: Petra Åbrink
Födelsedag: 8 februari
Mobilsignal: Ljudlös
Syskon: Tyvärr
Längd: 173 stolta
Min idol: Ingemar Stenmark, grym individ.
Mamma kallar mig för: Idiot?
Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Pinsamt nog så kan jag inte svara på det.
Semestrar gör jag helst: På varm plats med vännerna.
Vikt: Lite lagom, orkar sällan bry mig.
Jag är kär i: Alla män med snygga ben.
Djur jag har/vill ha: Har en liten lat hund vid namn Larson.
Gör i min ensamhet: Läser, sover, badar & tränar.
Jag har hånglat med: Kille i björndräkt. ! .
Coca Cola eller Pepsi: Cola, inga diskussioner där inte.
Samlar på: Lönebesked och huvudbonader.
Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: Förmodligen Lejon.
Gör om helgerna: Tränar, Jobbar, Sover & Festar.
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: Säga upp mig från jobbet, köpa bil och resa.
Om jag vore en björn skulle jag: Gå i ide under vinterhalvåret.
Det pinsammaste jag gjort: Däckat på serveringsjobb.
Artist: Lars Winnerbäck.
Djur:  Daggmask antagligen. (Rysligt internt)
Maträtt: Korvsoppa, Falukorv, grillat.
Film: Ice Age
Låt: Hey Kwanongoma - The Ark
Årstid: SOMMAREN!
Lag: Djurgårdens IF & Flens IB  :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits