Konsten att trycka in ett äpple i munnen vid rätt tillfälle.

Hade jag haft en dosa här i närheten så hade jag tagit en nu. Suget är ofantligt.
Dock så kommer de och går lite titt som tätt, antagligen är det värsta över redan när detta inlägget är färdigskrivet.
För att snabbt komma på andra tnkar när det värsta uget kommer så har jag lite smågrejer jag gör.
Är jag hemma så borstar jag tänderna.
I skolan eller på väg någonstans så tar jag ett tuggummi eller en frukt.
Det fungerar även att slänga ner någon man hatar i snön och trycka ansiktet fullt med iskall snö på männikan, det gör att man släpper ur sig lite aggressioner.
Allt som får en att tänka på annat fungerar, jag har även städat, lagat mat, sprungit, pluggat, hoppat rep, duschat osv och suget går över relativt fort.
 
Dags för middag!

Kommentarer:
Postat av: Pillan

tryck helst inte ner mig i snön... PETRA by the way. Jag har en lördagstid v.12.. Nejförresten, du är inte hemma. Innebandy-nånting. Aja! See you tomorrow!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits