Kund och gissningslek.

Detta inlägg tillägnas den man som idag stod med huvudet begravt i ICA's 10kr-låda. En och en halv timme fann denne individ att prylarna var intressanta. Några frågor fick arma jag som stod i närheten och larmade hårfärg*, dessa kommer här:

- Vilket material är de'hära i?
- Hur mycket är det på den hära?
- Är det här hästhår do?
- Va ä det hära?

Svaren dyker upp senare, bästa gissning angående vad denne gubbe frågade om för varor belönas med ett omnämnande och möjligtvis ett tack.

*Hur man gör detta finns i tidigare inlägg.


Kommentarer:
Postat av: den udda göteborgaren

1: mandelkubb
2: grekisk sallad
3: två pygmeér som är gömda i eran frysdisk som ingen ska veta om
4: Martins Timells samlings dvd från äntligen hemma

2006-03-16 @ 23:14:26
Postat av: Pillan

Alkisar nedgrävda i fyndlådan är humörhöjare nummer ett. Alkisar som håller ett tal angående hur kallt det är, humörhöjare två.

Men bajsparet då? Jag vill läsa om bajsparet. Och om skitzo- finnen, elefantmannen och den äckliga engelsmannen. Jag måste skriva om dem själv också.. BAH! Nu blev jag ju heltaggad!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits