Psykiskt instabil.

Jag vet inte riktigt om jag kommit in i en ny fas av sluta-snusandet eller om detta bara är galet.
Känner ytterst sällan något nikotinsug längre, max en gång per dag kanske. Det stora problemet nu är mitt psyke. Har vart utan i över två veckor och helt plötsligt kommer tankar som "vad spelar det för roll?" "Jag kan likagärna ta en nu om det gör mig glad" osv. Det fysiska är inga problem, det är dessa ideer som får mig att vara ute på hal is. Det var nära igår kväll. Stod med dosan öppen, bestämde mig dock för att först bada och om jag fortfarande tyckte det var värt det efteråt så skulle jag ta en då.
Slutade med att jag somnade i badet och släpade mig upp och slocknade direkt. Som tur var kanske.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits